Mtools - Marketing Automation


Wstęp

Jesteś właścicielem salonu fryzjerskiego, masz warsztat samochodowy, prowadzisz klub fitness lub masz sklep odzieżowy z usługami krawieckim? Kupujesz od nas dostęp do platformy i szczególnie zależy Ci na tym, żeby klienci mogli umawiać się na usługi czy zajęcia. Potrzebujesz wsparcia, instrukcji krok po kroku co musisz ustawić / wyklikać (usługi, produkty, przypisanie pracowników, grafiki, itd) żeby to funkcjonowało?

Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię, krok po kroku przez system Mtools - Marketing Automation.


Rejestracja

  1. Zakładanie konta
  2. Wykup pakietu

Wprowadzenie

Zarejestrowałeś się już w systemie i możesz rozpocząć konfigurowanie konta.


Pracownicy

Po zalogowaniu w zakładce Pracownicy na liście widniejesz Ty jako Właściciel.

Tutaj możesz dodać pracownika, edytować już istniejącego lub usunąć.

Edytować możesz również własne dane jak i przydzielić sobie usługi.

Jak dodać pracownika dowiesz się tutaj.

Z panelu Pracownicy możesz edytować grafik pracy.

Jak to zrobić szczegółowo opisane jest w zakładce grafik pracy.


Produkty i usługi

Panel produkty i usługi umożliwia dodanie np. usługi strzyżenie męskie czy wymiana opon.

Jak dodać nową usługę.


Kalendarz

W kalendarzu mamy podgląd na usługi, na które mamy już umówionego klienta.

Tutaj można dodać wydarzenia, warsztaty, zajęcia.

Szczegółowo opisane jest to w zakładce kalendarz.


Klienci / Leady

Dodajesz, edytujesz, usuwasz swoich klientów.

Klientów możesz dodać ręcznie, wypełniając formularz. Tutaj dowiesz się jak dodać lub edytować.

W tym miejscu pojawią się również klienci, którzy zapiszą się na Twoje usługi lub zajęcia po przez kalendarz publiczny.

Leady to potencjalni klienci. W tym przypadku istotną rzeczą są statusy poszczególnych leadów np. rozmowa w innym terminie czy oferta wysłana.

Tutaj przeczytasz więcej na temat dodawania, edytowania.


Kampanie

Poinformuj swoich klientów o akcjach promocyjnych lub zaproś na specjalne wydarzenia. W tym celu stwórz kampanię i wyślij spersonalizowany e-maile lub sms.

Szczegółów dowiesz się w zakładce kampanie.