Jesteś właścicielem salonu fryzjerskiego, masz warsztat samochodowy, prowadzisz klub fitness lub masz sklep odzieżowy z usługami krawieckim? Kupujesz od nas dostęp do platformy i szczególnie zależy Ci na tym, żeby klienci mogli umawiać się na usługi czy zajęcia. Potrzebujesz wsparcia, instrukcji krok po kroku co musisz ustawić / wyklikać (usługi, produkty, przypisanie pracowników, grafiki, itd) żeby to funkcjonowało?
Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię, krok po kroku przez system Mtools - Marketing Automation.
Zarejestrowałeś się już w systemie i możesz rozpocząć konfigurowanie konta.

Po zalogowaniu w zakładce Pracownicy na liście widniejesz Ty jako Właściciel.
Tutaj możesz dodać pracownika, edytować już istniejącego lub usunąć.

Edytować możesz również własne dane jak i przydzielić sobie usługi.
Jak dodać pracownika dowiesz się tutaj.
Z panelu Pracownicy możesz edytować grafik pracy.
Jak to zrobić szczegółowo opisane jest w zakładce grafik pracy.
Panel produkty i usługi umożliwia dodanie np. usługi strzyżenie męskie czy wymiana opon.
Jak dodać nową usługę.
W kalendarzu mamy podgląd na usługi, na które mamy już umówionego klienta.
Tutaj można dodać wydarzenia, warsztaty, zajęcia.
Szczegółowo opisane jest to w zakładce kalendarz.
Dodajesz, edytujesz, usuwasz swoich klientów.
Klientów możesz dodać ręcznie, wypełniając formularz. Tutaj dowiesz się jak dodać lub edytować.
W tym miejscu pojawią się również klienci, którzy zapiszą się na Twoje usługi lub zajęcia po przez kalendarz publiczny.
Leady to potencjalni klienci. W tym przypadku istotną rzeczą są statusy poszczególnych leadów np. rozmowa w innym terminie czy oferta wysłana.
Tutaj przeczytasz więcej na temat dodawania, edytowania.
Poinformuj swoich klientów o akcjach promocyjnych lub zaproś na specjalne wydarzenia. W tym celu stwórz kampanię i wyślij spersonalizowany e-maile lub sms.
Szczegółów dowiesz się w zakładce kampanie.